fredag 22 augusti 2014

Skrivhelg

Slut på arbetsveckan - igen. Trött efter gårdagens fantastiskt trevliga bokrelease för Camilla Davidssons debutroman "Under vintergatans alla stjärnor" som ges ut av Bladh by Bladh. Himla bra titel. Och himla mysig författare. Lägger ut bilder på söndag eftersom jag just nu befinner mig på landet och uppkopplingen är som den är.
Denna helg ska det skrivas, inget annat. Har t.o.m. prioriterat bort en kräftskiva jag annars hade gärna gått på. Det sägs att vädret - som just nu är strålande - ska bli sisådär. I vanliga fall hade jag suckat. Men nu är inget vanligt fall. Ett mejl som oförhappandes damp ner i min inbox och som jag genast skickade vidare till min agent, fungerade som rena rama energidrycken. Framtiden ser ljus ut och jag älskar att göra det jag gör och vara den jag är.
Amen.

1 kommentar:

Kati sa...

Spännande med mail! :) Hoppas vi får höra mer om det snart. Ha en härlig skrivhelg så länge. :)