onsdag 10 september 2014

Frissigt värre

Återigen en kort natt och en lång dag. Då är det bra med lite färg på kläderna. Men håret ... Just nu är det bad hair day vareviga dag som det verkar, trots att det är nyklippt och ompysslat med dyrt schampoo och balsam. Frissiga Annika - det är jag det. Kanske är det helt enkelt så att håret tycker att jag borde sova mer än vad jag gör och kanske att jag borde lyssna på min kalufs. För det finns nästan ingenting som gör mig på så dåligt humör som att ha en risbuske på huvudet. Det skulle vara för lite sömn då.
Okej, jag fattar. Godnatt.

2 kommentarer:

tankar från mitt fönster sa...

Samma här med frissigt hår. Det är väl sommarsolen som ställt till det. Ha en bra dag! kram

Susanne Olars sa...

Men klänningen är snygg nog att uppväga vad som helst!