fredag 12 december 2014

Croissants till frukost nominerad till Stora Ljudbokspriset!

Höstterminen närmar sig sitt slut och en mycket arbetsam tid är snart till enda. Långa arbetsdagar, sömnlösa nätter och slut på reserverna. Men samtidigt är jag så jäkla nöjd med vad jag åstadkommit, måste faktiskt säga det.
Mindre nöjd är jag över att inte ha hunnit skriva. Genast infinner sig tvivlet - kan jag fortfarande eller har jag glömt hur man gör?
När tvivlet och självömkan sätter in är en bekräftelse av något slag det enda som hjälper. Det fick jag idag - min Croissants till frukost är nominerad till Stora Ljudbokspriset! Beskedet damp ner helt överraskande och med ens förvandlades denna grå fredagseftermiddag till den soligaste av sommardagar. Vinna kommer jag inte att göra men det spelar absolut ingen roll. Boken blev n o m i n e r a d. Min roman. Som jag skrivit. Wow.

3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Hurra vad roligt. Grattis till dig och Kerstin!!

Annika Estassy sa...

Ja, hurra för oss! Och Simona. :)

Pia sa...

Blir inte förvånad! Tummen upp för Dig! :)