tisdag 7 april 2015

Och så var påsken över

Påsken är slut och den blev precis så lugn som jag hade hoppats.
Jag fick en hel roman på 500 sidor utläst, jag har promenerat varje dag och inte ätit onyttigt ty jag hävdar med bestämdhet att choklad ingår i kostcirkeln.
Dessutom uppnådde jag skrivmålet för mitt eget manus.
Fortsätter skrivandet att gå så här bra borde jag ha fått ner hela min berättelse på pränt lagom tills björkarna på Vätö slår ut.
Jag känner mig som en häst som fått stallvittring, travar på allt snabbare ju närmare slutet på resan jag kommer.

4 kommentarer:

Pia sa...

Choklad har alltid varit nyttigt. I alla fall för psyket!

Annika Estassy sa...

Precis så!

tankar från mitt fönster sa...

Jag gillar choklad också. Nu äntligen har jag skaffat din bok i pocket. Skriver litet om den här:

http://kajsastina.blogspot.se/2015/04/katter-katter-och-croissants-till.html
ha det gott!

Annika Estassy sa...

Kul Ulla, hoppas du blir nöjd!